Saturday 21 May 2011

Tamat Cuti Dua Bulan

alhamdulillah dengan Rahmat Allah aku msih lg bernafas, urmm arinie bertarikh 22 Mei 2011 jd aku kene tinggalkan Ipoh yg terchenta nie.

sbb ape ?

sbb aku nk masuk daftar kt matrik N9 es0k jd gerak awal la, jauh kn.

even it's hard for me to say this , but i really have to say . ya! , i'm leaving all my blogers t0day. :-(


aku kene lupe kan sume mende lagh02 supaye aku leh dpt ape yg aku nak. my aim 2 get 4flat tp skurang2nye biar la above 3.7 ! insyaAllah ! semoga Allah perkenankan cita2 aku.


teng0k budak kecik nie pon nampak semangat ! caya la dik !



act aku pon xtau aku nak jd ape nanti, follow je berdasarkan result jd aku kene la buat yg terBAIK ! 
Syariah Islamiyyah adelah subjek yg paling aku minat tp aku dh tersimpang jauh dr 2. xpela janji aku tau sket2 sal syariah pon ok. lagipon aku ade beli buku syariah 2. tebal kot tgok. harga dy RM200. duit pon tebal. huhu~


aku masuk daftar nie lam kos sains fizikal, agk2 kos nie ramai x pompn lepas. yela selalu kalau sal engineering kaum adam diutamakan dulu. sengit2 !


ha cakap sal balik la. arap2 segalanye berjalan dgn lancar ! semoga cuaca arinie baik2 je. amin ~
nk ke Pilah amek mase selama 6jam lebih ! jd banyak gak mase aku nk "ZzzZzZzZZ" lam van, hahahaha xsabar lak. kompem letih t tp ape ku kesah ! hahahahaha


sok plak pas daftar kene orentasi, Rus ajak balik Kuantan sbb ade kenduri kakak sulung dy, aku nak ! aku nak ! uhuh dpt ke erk? arap2 dpt waaaa cikgu tolong bg yea. Semoga Allah pon mengizinkannya ! amin amin ~


orentasi paling aku xsuke ! sbb SESAK ! btol x? aku xtipu kan ? ermmm
tp nasib orentasi nie xyah pakai tudung yg deme bg kalau x abeh la seragam, dh mcm borea mne je.


eee aku xde idea la nak cite sal2 balik nie. m0od aku nak cuti lagi ! waaaa~


dah la ! eeeeeeeeeee nak cuti lagi !!!!!!

No comments:

Post a Comment