Sunday 8 May 2011

Hang Out with Yati

Assalamualaikum..


act Yati ajak kuar awal, dy smpai JJ kol12 kot tp time 2 aku ak tgh tol0ng ibu aku masak. xsampai hati lak aku nk tinggal. erm lgpon aku memg nk mkn kat umah dlu baru kuar, save duit la katakn. menu pon sdp pajeri ter0ng, my feveret kot ! uhh aku sampai sane kol2 tau, sian dia kering tunggu aku, bkn ape masa kol1.30 tu aku nk kuar dh tp tgok2 mot0r xde. abah dgn adik aku gune pegi surau. lupe lak nk pesan. erm so tunggu je la. masa dh smpai 2 jenuh gk aku nk search si Yati nie. akhirnye jumpe gk. owh0 makin c0mel aku tgok dia. nie gmbar dia masa aku teman dia makan.

tp
sementara dia makan aku teng0k la gelagat dak2 kat c 2 yg tgh main kat Jusco Arena, terhibur gk aku kuat btoi deme bising..

tp kan masa aku smpai2 Yatidh beli smthg tok aku, belanje aku ice blanded. perisa MILO ! aiyo xpe2 aku amek je
buktinya ini dia, hehe

lepas makan kn, kitorg pon g la jejalan sambil sembang2, maklum la byk cite, sal study la pon. ade gk termeloncang cite sal lain, tmbah2 lg cite sal matrik. haha gatai ! lepas 2 dah xtw nk buat ape, sekali naik tmpat ats jumpe CAPCOM STATION. haha berminat plak nak masuk. ktorg nie belagak cam dak kecik je. xsedo diri.
Nie la gelagat ktorg tp gmbar Yati lagi byk aku amek dr gmbar aku. malas aku byk2, w0hoa segan doE !








haha memg jd gilo aku layan Yati. btw thanx dtg Ipoh. masa jalan2 aku nampak Ainol dgn s0meone. malas la aku nak tego, lgpon aku nk balik dh time 2. sekali kakak Yati call bgtw nak balik dh, so pisahla kami. masa nie aku nk jmpe Ainol tp xpela. erm balik2 2 bengang aku, ape lagi aku pon bawak mot0r cam orang xsayang nyawa. haha 120 ! bapak ! uhh tp bile ingatkan balik xpt0t sbb 2 aku bengang. sebelum sampai kat rumah, aku saje jalan kat tempat yg xbyk kereta. aku jerit sekuat hati aku atas mot0r 2. haha puas !aku pegi singgah rumah Mira kat Tmn Mewah, Zatie mnx tlong amek dia. alang2 aku nk balik kan, tumpang kn la dia. dme baru je balik dr Chepor, mandi manda, tp ak xdpt join. Last2 aku dpt puding Zatie bagi. k 2 je aktiviti aku tadi. ade gembira ade sedih ! bese la 2 kn tp nape la aku leh nampak deme. ish3

No comments:

Post a Comment