Saturday 21 May 2011

21 Mei 2011

hari nie aku bangun lewat sgt2, nak tau pukol bpe? pukul 10 a.m, hehe dh jage byk kali tp gatai nk tid0 gk. ermm dah la nak pegi JJ jalan2 dgn Cenah ! sebelum pegi 2 aku pegi kedai dulu beli barang2 adik aku ps2 beli sayur, then beli lengkuas. 1st time kot aku beli lengkuas, bapak besar !

ish dh2 la 2 cite, skg nie kisah jalan2 kat JJ, mase dh sampai 2 tempat pertama aku serbu adalah POPULAR !
ha tercapai gak hasrat aku yg dh berkurun abad tok dptkan novel 2, alhamdulillah kasut dpt novel pon dpt ! syukur sgt2. Aku beli Andai Itu TakdirNya, best wei aku suke novel 2.

pas dh bayar 2 aku jalan2 cari selendang Cenah nak. alamak dh jumpe yg berkenan tp xdpt sbb kne beli 2 for Rm30. ermm sabar erk Cenah. kami xputus ase jalan pye jalan jumpe lg tp mahal la plak. sehelai Rm20. last2 turun bawah pegi beli buah2, hehehe aku suke buah kiwi tp xyh la family aku bkn mkn pon. aku juz amek buah lai gn tembikai, ehh lupe2 2 bukan aku beli tp cenah bg tok bwk balik umah. errmm xpela aku post gambo dy erk, mne tau dy nk gambo nie kn kn. kn Cenah kn ! hehe
kejab je kat JJ nie, then...
kiteorg pegi singgah Ta'ayah, Cenah nk pegi sane. aku act malas nk masuk tp nth cmne la aku leh ajak kaki aku melangkah 1 per 1. otw jalan2 lam Ta'ayah tu aku terserempak dgn Anis, adik kesayangan aku. borak pye borak kan ase xpuas, ase kejab sgt2. banyak st0ry m0ry dy nk share2 ! xpela nanti2 cuti kak jannah singgah lg k. sempat gk la bergambar dgn dy, c0mel dak nye. haluish !

kan kan, comel je ! picit2 gak dy sampai lumat. hahaha gudlak Anis SPM tahun nie, wat yg terbaik. buktikan pada cikgu yg kamu bole even ap pon tangkapan deme kat kamu, cewwaahh ! ingt wat betol2 nanti senang nk sambung study !

tepat jam kol 2.15 cenah datang. time up ! dy jumpe adik angkat dy, aku jumpe adik kesayangan aku nie. hehe sayangg ! tp sayang aku dtg situ xde Ainol sekali. kami rapat ! ade gk gambar2 sekolah yg ditangkap tp mls la nk letak, dh ade kt Fb pon.

mase dh sampai KTM. sakan snap gambo Cenah ! padan muke ! wee ~~




bajet snap gambo kat luar negara la kon0n kn, hahaha

aku tau dy nak gambo sume nie, t ko dh bkak blog aku, jgn lupe amek simpan k ! bkn senang aku nk jd juruf0t0 ko nie ! TAHNIAH anda antara yg bertuah ! wakakaka ! peace ! btw thanx dtg Ipoh ! nanti2 aku dh kay0 aku dtg Klang plak k ! hehehe tata Cenah ! thanx 4evrythings !

No comments:

Post a Comment