Wednesday 9 November 2011

Terima Kasih

hari nie genap 3tahun dy pergi meninggalkan aku..bkn nie tarikh kematian dy tp nie tarikh aku dpt berita ttg kematian dy..dy 2 nth la aku sendiri xtau nme dy.. penah sebut tp aku dh lupe, maaf ! nk kata sedeh ade la jgk tp xbpe nk rase sgt sbb mase dy hidup sgt merunsingkan otak pikiran aku.. xbaik plak ckp cmnie kn kn, Al-Fatihah aku sedekahkan buat allahyarham.........


And jutaan terime kasih sbb penah mencintai aku sepenuh hati, tok elak dr org pikir yg tidak2, aku rase nie la mase aku nk cerite..ermmm nk kata sedeh story ak nie nth la, aku pon xtau nk bg kesimpulan cmne..


gambar hiasan



Masa aku darjah 6, almaklum raya pose pas UPSR, memg sakan la aku kayuh basikal gn kwn2 g beraye ! sekali kwn aku nie ajak g raye umah kwn dy, aku pon xkenal..xsilap name kwn aku pye kwn 2, elly..*nme manje kot..aku dok panas terik kat luar xde spe dgr kitorg bg salam, aishh aleh2 aku perasan cm ade org kt sebalik langsir lam umah 2, aku pon try2 nk tengok *time nie ak langsung xrabun* ya ya aku pasti yg 2 sorg lelaki, aku pon bg salam sekali lg, baru la elly 2 kuar, tido rupenye, ptotla xdgr..kami pon g kuar jalan2 raye..dr sebuah rumah ke rumah yg lain, rumah yg kami kenal j la..hahaha

blek2 raye penat kn, so aku pon tido la..tido pye tido, ttbe adk aku gerak, dy ckp ade org dtg ! aku pon kuar, la ingt kn putera mane yg dtg upenye kwn2 aku td, hahahaha sembang pye sembang sekali kwn aku bg cincin, alah time 2 kn cm bebudak lagi, cincin tikam kot ! hahaha aku pon sje la try, xmuat la plak..kecik beben0..aku pon bg kwn aku blek, aku ingt deme xmuat 2 yg bg aku try upenye ade udang disebalek mee ! cincin 2 dak laki yg bg, ahhh sudah spe lak yg bg, nk kata kenalan laki juz dak kelas aku je mase 2, tp xmgkin la deme yg bg kn.. ermm tekej0t berok aku time 2, org yg disebalek langsir 2 yg bg kat aku, hahaha wat lawak antarabangsa plak dy, kalau aku cun xpe la jgk, ad logik ! nie alahai ermmm pelik2 !


aku pon suruh deme bg dy balek, aleh2 sok deme dtg lg, kali nie dpt cincin besar lak ! maybe pasar malam smlm nye kot dy g beli, memg bkn rezki dy ak nk terime cincin 2, kwn aku pakse try dlu, aku pon try la, alhamdulillah terlebih besar ! bile2 mase je leh jatoh cincin 2 kalau aku pakai ! haiLa ! last2 deme bg jgk cincin2 tu, yg kecik n besar 2..deme suh simpan je, baeekkkkk !! ak pon amek.. mlm 2 aku pikir byk kali, nth2 dy jampi ape2 ke kt cincin 2 mampos aku, HAHA terok betol pemikiran aku.. aku pon xteragak2 buang teros cincin 2 kat luar, nth ape nasib cincin 2, alolo ciannyeee ~~


sejak 2 dunia aku aman la, sekali mase aku form4 time blek cuti ke rumah, aku memg rajin g pasar malam, almaklum dkt bebeno ! sekali ade org tegor, aku dh cuak dh apesal tersengeh2 cm kerang busuk ! sape lak mamat nie haduyai ! aku try wat xlayan tp cm xbaik plak, dy tye kabar aku, aikkk aku kenal dy ke? xleh jd nie kang jd kes lain plak, elok aku nk melangkah dy cm tau2 je aku takot, dy teros ckp dy yg bg cincin dulu ! owhhh mamat nie ke.. I See


bla bla bla ~ ak pon dh xtau cmne kn, adk dy elly 2 dtg ckp abang dy 2 dh keje, tgh kumpul duit nk bg smthng kat aku, haru lg aku dibuatnye, keje?? aishhh biar beno sket elly nie.. elly bercerita pasal abang dy, owhh rupenye abang dy dulu jahat, nakal, playboy ! sekali abang dy jmpe aku mase raye dulu, teros perwatakan dy berubah.. alhamdulillah, xsangka lak aku 2 kisahnye ! ermm tp ape kene mngene gn aku plak kn,nk berubah bile2 mase pon bole, ok la 2 dh dpt hidayah ! maklum time dulu 2 aku dungu sket bab2 nie, sekarang baru aku paham *tahniah ade peningkatan*


nak tau barang ape yg dy beli tok aku.. CINCIN ! 
gambar hiasan, tp lebih kurang cmnie gk la emas2 tp ade silver sket
mak aiii emas lak 2, siap dlm kotak lagi, aku xnk terime, time dy bg 2 nasib aku cam muke dy lagi, upenye dy selalu g pasar yg aku g selalu, dy try2 nasib kot2 aku balek, hamek la rezki dy jmpe aku kn, ak tolak tp tgok muke dy, aduhh kesian la, sungguh2 dy ! aku pon xsmpai hati tgok ! tp aku nekad aku dh siap2 nk pasang langkah ! mau lari maaa !! sekali dy jerit name aku, mangai pye laki malu la aku, ak teros bhenti ! ok fine nk aku amek kn , baek aku amek, hahaha sengal! cincin 2 aku boleh jual la dpt duit ! lumayan wehh thanx la!


malam 2 aku tenung je kotak cincin 2 cm nk tertembus ! nape dy wat sume nie, KENAPE ??
Ya Allah, tolong hamba ! malam 2 aku nagis semahunye, aku terharu n aku serabut cmne nk pulangkan, nk ckp ape kat dy ! aku pon call hakim, aku cerite kat dy, dy pon suruh aku pulangkan blek cincin 2.. ok ok tekad MUKTAMAD aku nk pulangkn tp cmne ak nk jumpe dy ! tibai je la bawak je la setiap kali aku kuar ! alhamdulillah rezki aku lg, aku terjumpe dy kat kedai runcit ABRAH ! aku g dekat dy, dy cm terkejut ! ak memg xmampu nk ckp time 2 cukup la sekadar aku pulangkan cincin 2, harap dy paham ! dy akur ! 


HAHAHAHAHA cm xcaye plak, baru 16 tahun kot aku mase 2, dh terdedah kisah dasyat nie ! asihh manusia2 ! akhir tahun 2, aku balek la cuti sekolah kn.. tetibe je aku kene marah dgn elly ! marah sungguh dy ! dy baling kotak cincin 2 *mase nie kat pasar malam k* terkelu aku, cewwaah ayat terkelu, xleh bla ! ermm ak xphm la ape nie ! apesal marah2 aku xtentu pasal ! lorh upenye sbb aku tolak abang dy, haiLa xmasuk dek akal la..


paaaannggggg !!! aduh mangai sakit la ! xpasal2 dpt penampo free apekes ! ak nk marah la time 2, tp xpe sbr2 tmpt awam nie..ak tye elok2 sbb takot tgok dy nagis2, aishh aku yg kene tampo dgn dy, dy plak beria2 nagis pesal.. xphm la, sumpah xphm ! aku try pujuk dy, mak aiii leh jd mak dh ke aku nie, hahahaha xdela,, dy pon ckp abang dy 2 dh xde, innalillahiwainnailaihirajiuun ! pas2 ttbe dy bgun teros bla cm 2 je, aikkk budak nie ! hahaha budak ape, baya aku tu ! ermm aku terkejut, bohong kalau aku ckp aku xterkejut ! kisah dy "pergi" 2 biar la aku je yg tau ! xsampai hati aku nk cerite ! ok 2 je kisahnye


Terima kasih buat allahyarham sebab mencintai aku, n terime kasih kerana mengubah attitude ! dan aku mntak maaf sgt2 aku xdpt nk balas cinta kau ! Al-Fatihah



No comments:

Post a Comment