Sunday 13 November 2011

Best Of Luck

assalamualaikum ! 
smemangnye aku xtau nk story ape ! cume nk wish GUD LARK tok kwn baik aku Syamil Hanafi ! 
Ya dia sememangnye baik pada aku !
maaf la kalau bahasa kekadang 2 ikot sedap mulut bak perisa oren gitu ! hehe xde niat lain pon !
cume cume ape yea ! nth la ! hehe kekdang aku nie memg garang sket tp aku heran jgk bile org xcaye yg aku nie garang ? jannah jamil garang ke syamil hanafi? 
 :-( soklan yg aku xde jwpnnye ! :-)

pepon buat yg terbaik oke ! kawan2 aku semuanye bijak2 belaka ! 
garang xbermaksod xsuke kn kn ! hehehe chaiy0ok ! aja2 fighting !
tok kwn2 syamil hanafi kat sane 2, I wish luck ! 
semoga Allah permudahkan urusan kalian !

"..ud'u alaikum daaiman finnajah..Amin "
bittaufiq wannajah
:-)




Saat kejayaan ditagih...
usaha itu menjadi taruhannya...

Saat kejayaan diharapkan...
kosentrasi itu menjadi ukurannya...

Saat kejayaan diimpikan...
angan-angan itu menjadi peransangnya..

Saat kejayaan didambakan...
padaNya disandarkan segalanya...


No comments:

Post a Comment