Tuesday 8 November 2011

Sayangku

assalamualaikum, ape gune ad blog kalau xluahkn, kn kn..sebagai diari saja..
ermm tajok pon sayang kn msti la aku sayangkn seseorg ! aku, huh aku sayang kn dy, hanye dy yg phm situasi aku ms sekolah ! tp semuanye berubah dh skg ! berubah 360 darjah ! bkn sayang aku kt dy berubah tp keadaan aku dgn dy..utk kebaikan dy, baik aku undur diri, xpelah dh itu jalan yg dy pilih ! aku xnk dh kne marah n aku pon xnk dh dy kene marah.. mybe kalau ak "los" contek bru aman dunia dy.. npe erk, aku xphm ! ape bangga sgt menghalang persahabatan seseorg 2..jeles xkene tempat, sumpah aku xphm. pelik2 la manusia nie..

utk dy, aku doakan dy bahagia sampai akhir hayat.. aku ade ke xde, aku tetap sayangkan dy..
aku harap sayang dy kn aku pon xpudar..maaf kalau aku garang malam 2.. garang2 aku bertempat.. garang2 aku bkn bermaksdo aku benci, tp aku syg.. syg yg teramat ! aku xsanggup nk dgr dy kene marah ! seksa jiwa aku tau.. xpela, lgpon dh ade org caring pasal dy, jd xpyh la aku susah2 nk pk sal dy lg dah ! no need !

"...jaga diri utk aku yea..aku xnk ap2 jd kat kau dh ! ingt belajar, tok mase dpn ! jgn hancurkan semua tu sbb kau memg layak tok berjaya.. "  sekali lg aku arapkan dy jaga diri dy.. "..doa aku sentiase bersama setiap langkah kau..." amin mudah2an kite dipelihara oleh Allah..

sayang kau sgt2 !
terime kasih sbb sayangkn aku jgk !

No comments:

Post a Comment