Monday 13 June 2011

Hanya 30 minit

ape yg ade dgn 30 minit??
mcm2 ade, mcm2 leh wat ! tido yg xcukup tok 30minit. hahahaha
aku skg tgh teman kwn aku kat cc. sebagai s/u yg berKALIBER mesti la kne wat mcm2..
suke sgt ! tp aku ade gk intai sikit2 dy kat sebelah, adoi abeh la kaliber dy,

tau npe?

ape lg kalau bkn otak cm aku nie. FB je koje nye yong oiii !

WAW xsia2 aku lantik a.k.a sokong dy skali. wahahaha
 ermmm act aku duk lam nie bosan 2 ade la jgk, even on FB tetap xtau nak wat ape..
nak gk dia on9 sekali tp orang lain yg muncul. xsuke2 !

lam 15 mnit kemudian cdg nk suh dia on9 sekali tp aku ase xckup mase. so baik aku biar kn je. :-(
xpela ! hahaha ayat xleh nak sedeh lg ke jannah ! opss aku ade gelaran baru kot, lupe plak !

jannah jamil - jj - jane - jannah - jan - jenny !

hahaha nie la turutan name yg org gelar aku. mgkin ade musim dy kot ! aku xpasti plak sal 2.
xpe nanti aku selidik lebih terperinci ! dun wori b hepi ye korg2 sume! hahha

haa 6 minutes more ~ ~

teeeeetttttttt.......................................................

nothing 2 say !

No comments:

Post a Comment