Tuesday 4 October 2011

Homesick !!

assalamualaikum blog !!! aku nk cite nie wehhh....

sumpah tak tipu !! gile tahap gaban dah aku rindu rumah kot.. 
aduyai jannah2,
uhhh bestnye kalau duk rumah cm heaven la tp heaven dunia je, Huh :-)

best giler la kalau dpt "kacau" ibu aku masak sbb time 2 la yg dpt kacau pon, heehehe best2 dpt beboghak ! tak pon kn time teng0k TV Hahaha paling lekat dpn TV tak lain tak bukan opc0z la hari sabtu. HINDUSTAN punye pasal !! berani la kalau ade org kacau kiteorg tengok ! ermm hepi sgt sbb ibu borek anak pon rintik la, hahaha kn kn :-p

aritu mase cuti raye, memory paling manis la kan yg aku rase time solat tarawih. ehh jujur aku ckp aku xpegi pon masjid @ surau. aku just solat kat rumah gn ibu aku. manis kn ? selang-seli jd imam tau. kalau arinie aku, esok ibu aku plak berturut-turut smpai la malam terakhir wat tsolat tarawih ! indahnye

sukenye aku !!!!!!! siyez weh RINDU !!!!!!!!!!!



* nie ade puisi tp bkn milik aku *

Kasihmu… sayangmu… selalu kau berikan padaku…
Kau banting tulangmu… kau peras keringatmu…
Namun kau selalu berusaha tersenyum didepanku…
Walau ku sering mendurhakaimu…
kau tak pernah berhenti memberi semua itu…
Kau pun tak pernah sedikitpun meminta balasan dariku…
Karena ku tau… kau lakukan semua itu…
Hanya untuk membuatku bahagia…
Kau cahaya hidupku…
kau pelita dalam setiap langkahku…
Maafkan…bila aku belum bisa membalas semua kebaikan yang telah kau berikan untukku…
Tetapi Aku berjanji… aku akan selalu berusaha dan berdo’a semampuku… untuk kebahagiaanmu di masa tua mu nanti…
Agar kau selalu tersenyum… walaupun apa yang ku beri… tidak sebesar apa yang ku terima selama ini…
“Dien’s”


No comments:

Post a Comment